Harga petrol tinggi, apa nak buat?

Aku memang rasa gatal otak jer nak ulas psl harga petrol naik ngan cadangan2 orang lain nak kurangkan beban rakyat pasal petrol ni. Tapi permasalahan nyer tangan aku malas nak menaip. Ni la akibat nyer kalau jadi penulis blog sambilan. Otak dok pusing2 jer stp masa..ada benda nak tulis tp tangan jer jakun sgt nak menaip.

Untuk tidak menjadikan blog aku ni kosong tanpa update dek tangan yg malas ni..so aku gagahkan jugak tulis skt. Kita layan jer video dr youtube ni haaa….

<a href="http://youtube.com/watch?v=X4Tr-o-C-ZE">http://youtube.com/watch?v=X4Tr-o-C-ZE</a>

Sanggup korang semua buat camni? Aku cakap btol..aku x sanggup !!

  • callister

    huhu..kelakar!! tapi kan xsanggup la..mcm org gile.

Links