Death threat from Saiful Bukhari Azlan !!

Got this from my fellow blogger, Bongkersz..thanks to his blog hopping activity. This is a friendster conversation with Saiful. Yeah..you’re damn right..the same Saiful who got his butt banged by Anwar Ibrahim !!

This blogger happened to put Saiful’s sister pic as his profile picture and this act have raged Saiful. Just look at the screenshot below

ancamansaiful01

saifulreply

How can someone this “fierce” let a 60 years old man to bang his butt ? I don’t think so ?? :roll:

There’s a whole lot more to the conversation. Just go to the original blog poster here at http://ringgittune.blogspot.com

And please…share the love !!!!!!! :XO:

  • kool! 😎 i respect to that blogger who return that message from butt banged kiddo. intelligent!

    bro.. i think u’ve point to sue that saiful ‘butt banged’ bukhari. proceed bro! come on…

  • 5 juta je,,, sikit la… nak beli damansara Height pun tak mampu….kurang-kurang 8 juta

  • mcm2 berlaku 2-3 minggu neh kan. makin hampeh nampaknyer. hehe 😐

  • ohh. orang yang reply pun garang jugak. 🙄

    AyUmis last blog post..changing life in 1 minute.

  • Pingback: pligg.com()

  • B*ngang saiful ni..

    Aku pelik tul sekrang ni..

    Raja Petra buat laporan polis tapi die yang kena tangkap..

    Si Kena Liwat ni plak buat laporan polis, apesal bukan die yang kena tangkap?

    Ape nak jadi la Malaysia..

  • sipul liwat

    bestnya jadi mat saiful ni,kena liwat dilindungi plak.macam vip la……..biasa la jiwa muda,dunia sekarang dunia duit,sanggup bersumpah janji hidup mewah,maklum lah jiwa muda

  • iwan

    Apparaa….! Mmg laa Raja Petra kena tangkap, sbb Rosmah dh dan polis2 yg dia kata dlm blog tu dh buat laporan polis/ Kes Saiful plak dia sendiri yg buat laporan against DSAI. Aku nak tunggu kalau2 Saiful dan DSAI sanggup nak mubahalah, tengok sapa yang nak kena sambar petir… Tuhan bagi cash je kes2 camtu.

  • orang cmni memang xlama ah hidup. mula2 nak percaya tapi macam xlogik sangat je.

    ergh :vangry:

  • ros

    saiful…saiful kau tu bukan budak umur 6 tahun yang tak leh lari kalau nak kena sodom, nampak sangat kau ni penipu besaq

  • KOBIS

    najib tu pun manusia takkan tak meleleh air tgk alantuya kan………

    tmbh yg slim cun melecun muda bijak dari rosmah……..

    tu la tuhan maha besar.yg bersalah…….takkan terlepas.

    qaser kes alantuya ni lagek besar,da la diliwat, dizina,dibunuh…. letopkan org hingga hancur banding
    dgn liwat anwar……

    wahai rakyat m’sia mari kter carek pembunuh sebenar hingga ke tali gantung!!!!!!MMG KEJAM YG MEMBERI KUASA BOM DAN MELETOPKAN

  • aj

    Saiful Bukhari Azlan
    > (Bagaimana perasaan ibu,bapa, abang,kakak dan adik-adik
    > beliau dan
    > bagaimana pula perasaan saudaramara beliau!!!!)
    >
    > Memang seekor MUSANG! Telahan awal yang dibuat oleh saya
    > dan
    > rakan-rakan lain tidak salah dan sama sekali BENAR.
    > Kehadirannya di
    > tengah-tengah bahang kempen pilihanraya umum ke-12 Mac
    > lalu, memang
    > memusykilkan saya dan teman-teman, yang mengenali siapa
    > dia Saiful
    > Bukhari. Posting seorang teman blogger dan juga sekampus,
    > Najwan
    > mengenai musang ini memang menepati ramalan. Musang ini
    > akan membawa
    > kemusnahan. Tetapi dalam kes ini, musang ini tidak hanya
    > menggali kubur
    > mangsanya tetapi kuburnya sekali.
    >
    > Dia mendakwa diliwat oleh seorang pemimpin kanan parti
    > pembangkang. Yang
    > saya pasti, profil pemimpin ini pasti diketahui umum.
    > tetapi bagaimana
    > dengan profil si pendakwa tersebut? Saya pernah berjanji
    > kepada diri
    > untuk tidak mengaitkan diri dengan sebarang perbalahan
    > anak muda yang
    > menjadi lumrah dunia politik. tetapi hari ini, saya akan
    > dedahkan “era
    > kegemilangan” yang pernah dicipta Saiful Bukhari
    > suatu masa dahulu.
    >
    > Saiful Bukhari mungkin tidak perlu diperkenalkan lagi
    > kepada
    > pelajar-pelajar Uniten. Memulakan rentak seorang pemimpin
    > sewaktu
    > dipilih sebagai Ketua Pengarah Program Bakti Siswa
    > Kemerdekaan 2006
    > ternyata memang menjulang nama beliau. Walaubagaimanapun
    > tidak ramai
    > yang tahu hakikat sebenar. Tentang ketelusan, kejujuran,
    > dan sikap
    > tanggungjawabnya sebelum, semasa dan selepas tamat
    > program. Hampir dua
    > tahun berlalu, tetapi saya masih jelas dengan semua
    > cerita.
    >
    > Tidak cukup dengan portfolio Ketua Pengarah Program yang
    > hanya
    > dianjurkan setahun sekali, Saiful kemudiannya merancang
    > untuk tampak
    > lebih berkaliber, lebih berkuasa. Dia kemudiannya
    > bertanding di dalam
    > pemilihan Majlis Perwakilan Pelajar sesi 2006/2007. Dengan
    > bilangan
    > undi yang tidak boleh dibanggakan, beliau berjaya. Beliau
    > dikatakan
    > mempengaruhi beberapa ahli perwakilan lain untuk mengundi
    > beliau
    > sebagai Presiden (baca:PRESIDEN).Namun demikian, rezekinya
    > sudah
    > ditentukan untuk hanya menjadi Timbalan Presiden. Dia
    > akhirnya terbang
    > ke Filipina untuk menghadiri sebuah seminar anjuran
    > Kementerian
    > Pengajian Tinggi. Pelik tetapi benar. Seharusnya yang
    > terbang adalah
    > Presiden bukan Timbalan Presiden. Mungkinkah Saiful
    > menggunakan
    > aksesnya sebagai Pemuda UMNO atau agen orang kenamaan
    > untuk melayakkan
    > diri untuk mewakili seluruh institusi pengajian swasta?
    > Dan episod
    > kegemilangannya bermula setelah dia kembali ke tanah air.
    >
    > Seperti seekor musang yang tidak pernah bersyukur dengan
    > rezekinya,
    > begitulah juga Saiful Bukhari. Portfolio sebagai Timbalan
    > Presiden nyata
    > tidak memberi kepuasan kepadanya untuk menjadi orang yang
    > paling
    > berkuasa. Entah di mana silapnya, Saiful tidak
    > mempedulikan sama sekali
    > tugas dan tanggungjawabnya sebagai wakil suara mahasiswa
    > UNITEN.
    > Jangankan tugas sebagai pemimpin, malah tugas sebagai
    > mahasiswa juga
    > diabaikan. Tetapi dalam pada masa yang sama, saya
    > dimaklumkan oleh
    > teman dari IPTA lain bahawa mereka kerap bertemu dengan
    > Saiful,
    > menghadiri beberapa perjumpaan pemimpin Institusi Pengajian
    > Tinggi. Saya
    > terkejut pada mulanya. Bagaimana anda boleh menghadiri
    > perjumpaan yang
    > membincangkan tentang nasib dan masa depan mahasiswa
    > seluruh Malaysia
    > sedangkan anda mengabaikan tugas utama anda, iaitu menjaga
    > kebajikan
    > mahasiswa Universiti Tenaga Nasional? Bertambah kekok
    > apabila mendengar
    > Saiful Bukhari ini memperkenalkan dirinya sebagai Presiden
    > @ Yang
    > diPertua (YDP) Universiti Tenaga Nasional. Bukankah ini
    > tanda-tanda
    > awal dia sememangnya gila kuasa?
    >
    > Saiful Bukhari ini juga dilihat sebagai seorang yang gila
    > publisiti. Dia
    > hanya akan “bertanggungjawab” sekiranya program
    > tersebut mendapat
    > liputan media, akhbar dan orang kenamaan. Oleh sebab itu,
    > beliau hanya
    > memilih untuk menjadi Penasihat program. Untung kerana
    > tidak perlu
    > bekerja keras memikirkan flow program, penyediaan kertas
    > kerja dan
    > pelaksanaan program. Yang dia tahu cumalah – pasti dia
    > akan ditemuramah
    > dan namanya pasti terpampang di dada akhbar. Dan hari ini
    > saya kira,
    > cita-citanya untuk menjadi seorang “star” sudah
    > tercapai. Kemusykilan
    > saya semakin berganda apabila ditengah-tengah kempen PRU 12
    > yang lalu,
    > dia berjaya menempelkan diri di setiap roadshow ceramah
    > DSAI. Bagaimana
    > tidak musykil, sedangkan beberapa hari sebelum itu, dia
    > menghulurkan
    > pelawaan kepada saya di laman Friendster, untuk
    > bersama-samanya
    > mengundi Barisan Nasional! Mungkin dia tidak tahu bahawa
    > prinsip dan
    > pendirian saya tidak serapuh dia. Alasannya hanyalah
    > sekadar membantu
    > seorang teman menguruskan hal-hal berkaitan di Pejabat
    > DSAI langsung
    > tidak masuk akal. Peralihan parti politik Saiful Bukhari
    > ketika itu
    > hanya mengundang bahana. Siapa tidak kenal Saiful Bukhari?
    > Pendusta
    > yang bermuka-muka.
    >
    > Dia tampil menjawab dengan menyatakan bahawa dia bakal
    > melanjutkan
    > pelajaran di sebuah akademi penerbangan. Satu persoalan,
    > atas pembiayaan
    > siapa? Saya masih kekal dengan andaian bahawa Saiful
    > Bukhari ini
    > merupakan agen orang kenamaan yang bimbang kisah
    > Malaysia-Mongolia-nya
    > dibuka media. Kerana ingin menyelamatkan sang ketua,
    > maruah sendiri
    > sanggup dilapah. itulah harga kesetiaan yang perlu dibayar
    > Saiful
    > Bukhari. Menyelitkan diri di kawasan musuh dan akhirnya
    > leher sendiri
    > yang ditetak. Saya amat bersimpati jika inilah yang
    > dicari-cari oleh
    > manusia bernama Saiful Bukhari selama ini.
    >
    > Kebimbangan kami nyata berasas. Saiful Bukhari telah
    > mengeluarkan
    > taringnya di saat-saat DSAI mula meletakkan kepercayaan ke
    > atas
    > dirinya. Saya mengakui kepintaran bermain yang dimiliki
    > Saiful Bukhari,
    > tetapi saya juga ingin ingatkan, sepandai-pandai tupai
    > melompat
    > akhirnya pasti akan tersungkur ke tanah. Buat Saiful
    > Bukhari (jika anda
    > membaca kenyataan saya ini), well done. Takziah juga buat
    > keluarganya,
    > adik perempuannya, dan alfatihah buat allahyarhamah
    > bondanya.
    >
    >
    >
    > Nota: Saya bertanggungjawab di atas setiap kenyataan dan
    > ulasan saya
    > mengenai Saiful Bukhari. Daripada dituduh pengecut dan
    > tidak mampu
    > membenarkan kebenaran dizahirkan, saya mengambil risiko
    > ini. Saya tidak
    > mungkin dapat membuktikan bahawa DSAI tidak melakukan
    > perbuatan
    > tersebut, tetapi sekurang-kurangnya kenyataan saya dan
    > ulasan-ulasan
    > pelajar Uniten lain dapat memberi gambaran awal mengenai
    > siapa Saiful
    > Bukhari ini. Saya tidak terkejut dia mampu bertindak
    > sampai ke tahap
    > ini. Saya tidak terkejut dengan kisah dia menikam kawan
    > sendiri dari
    > belakang demi mencapai kemahuannya. Malah saya tidak
    > terkejut jika
    > Saiful tampil dengan kenyataan bahawa dia dipergunakan
    > untuk menutup
    > keaiban ketuanya satu hari nanti.

    no wander la org cmni sanggup jual maruah…

  • aj

    suke same suke..xkn la sorg je yg kene tuduh..pelik la m,sia ni…

  • aj

    Lantaran sumpah laknat saiful ni, sekarang penyokong dia dan penyokong orang dibelakangnya (aku tak kata UMNO atau Barisan Nasional) hanya ada satu hujah bagi membahaskan siapa yang benar antara Saiful atau Anwar iaitu “Saiful dah berani bersumpah… kenapa Anwar takut sangat nak bersumpah?”. Dalam kes ni, yang bertanya tu sama bodoh dengan orang yang merancangnya.

    Nak tahu sangat kenapa? Jawapannya simple. Sebab masih belum terbukti yang dia bersalah, tak kira sama ada gagal membuktikan dia bersalah atau sememangnya tiada bukti jadi mengapa dia perlu bersumpah untuk menafikannya? (Sama sepertimana mengapa Najib dan bininya tidak bersumpah laknat apabila dituduh terlibat dengan kes pembunuhan Altantunya) Melainkan jika mahkamah telah membuktikan dia bersalah, maka barulah perlunya bersumpah atau bermubahalah bagi membela dirinya. Ini bukan sahaja di sokong oleh residen PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang malah turut di sokong oleh Ulama terkemuka di Malaysia seperti Mufti Perak, Dato’ Seri Harussani Zakaria, bekas Mufti Wilayah Persekutuan, Dato’ Hashim Yahaya dan beberapa yang lain menegaskan, Dato’ Seri Anwar Ibrahim tidak perlu bersumpah.

    Adakah kerana sudah nampak yang mereka gagal untuk menggunakah undang-undang sivil, siasatan polis, laporan DNA dan sebagainya untuk memenjarakan Anwar dan mengelakkan dirinya dari bertanding, lantas memilih untuk menggunakan Sentimen Islam seperti mainan budak kecik yang cuba menegakkan kebenaran dengan ‘sumpah junjung quran’ ini? Persoalannya lagi, kenapa dalam kes rogol dan liwat yang lain, tidak di minta si tertuduh untuk bersumpah atau bermubahalah bagi membela dirinya? Aku yakin dari 10 perogol, 5 akan berani bersumpah tipu untuk melepaskan diri dari kena sebat.
    Dan sekiranya dia berani bersumpah, adakah boleh dilepaskan walaupun sudah terbukti dia bersalah? Lu pikirla sendiri!

    Bagi aku, dalam menilai apa-apa selagi tidak bersabit dengan isu agama, akidah, tauhid dan lain-lain, aku memang akan melihat dari sudut dalil aqli terlebih dahulu. Dan dalam isu “Saiful dakwa Anwar LIWAT dia TANPA KERELAANNYA” ini, aku terpikir.

    Macamana kena liwat pada 26hb, tetapi dia telah berjumpa dengan Tok Najib mengadu kena liwat pada 25hb?!! Adeh! Ni kekantoi-an versi apa ni? Kita ni semua dalam rancangan ‘Wa Kena Beb’ ke?
    Adakah lubang buntut saiful ini masih mampu mengemut untuk mengelakkan dari tercirit dalam seluar. Dan jika taik cirit ini pun yang mana cecair sifatnya, tidak mampu untuk menembusi celah-celah rekahan buntutnya, bagaimana pula zakar seorang tua berumur 61 tahun ‘itu’ mampu menembusinya.

    Perempuan yang “tidak rela” dirogol, walaupun mampu mencakar, menendang, menepis, meludah, memaki hamun dan sebagainya masih boleh di rogol oleh perogol kerana hakikat kejadian faraj bukan seperti lubang dubur. Tetapi Saiful ini, seorang pemuda 23 tahun yang tegap tubuh badannya, sihat fizikalnya, bukan sahaja tidak mampu untuk menolak orang tua berumur 61 tahun yang cuba meliwatnya, malah untuk menyatakan “Jangan!” pun tak termampu.
    Adakah ini yang dinamakan “Tanpa Kerelaan Saya”, atau “Rela dan Pasrah” namanya?
    Isu ‘anal sex’ sesama jantina ini, pastinya tidak boleh dikatakan yang Anwar GAY sebab dia dah ada anak isteri. Dan katakanlah betul dia salah sekalipun, maka dia mungkin dari kategori bisexual. Apakah dengan pengaruh, kedudukan, status dan tahap kewangan yang dimilikinya, dia masih tidak mampu untuk mendapatkan ‘anak-anak ikan’ yang ‘sanggup dan rela’ untuk dipergunakan? Sepatutnya bile kecoh begini pasti berpuluh-puluh orang tampil dan mengaku dia turut diliwat oleh anwar.
    Adakah nafsu liwat anwar ini hanya melanda 10 tahun sekali? Eh! Macam sumpahan la pulak!
    Jadi bila dalil akal aku pun dah tak dapat menerimanya, maka susah jugak untuk aku mempercayainya

    ni aku dpt dr kwn2 aku…bl aku bc bende ni…aku tepikir…sepolni x abis skola ker??b**** nye blh tahan gak…
    kuikuikui…

  • sbnrnya bila dpt msg tuh, cemas juga, isk.. sapa la aku ni nak dibandingkan dengan saiful.. aku ni xde apa2.. takde bayang2 pun.. saiful bayang2 BAPAK.. byk sangat hint2 untuk kita tahu siapa benar siapa salah

    – xbagi report polis
    – dr kata saiful x diliwat
    – jumpa najib 25hb, kena liwat 26hb
    – saiful duduk di perumahan mewah, rm16k sebulan.. kerja apa ek..?? umur br 23??

    lochoes last blog post..Kekasih saiful sblm janna

  • boleh2..tarak hal punya !! kecik tapak tangan..nyiru aku tadahkan !! 😀

Links